مصاحبه آرشیو خبر ها
ما برای فصل بعد هم آماده هستیم

ما برای فصل بعد هم آماده هستیم

یوونتوس با گل های بی شمار ایگوایین ― دیبالا یکی از برترین تیم های اروپا بوده و تنها تیمی است که شانس فتح سه گانه را دارا می باشد. گونسالو ایگوایین ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به موارد مربوط به یووه اشاره کرد.

 

او در ابتدا به دیدار مقابل رئال مادرید اشاره کرد و گفت:

 

بدون شک یک جدال خاص خواهد بود. رئال تیمی است که به این گونه بازی ها عادت دارد. یک چالش دل پذیر که امیدوار هستم ما در نهایت پیروز میدان باشیم.

 

الگری:

 

او در این فصل اعتماد به نفس بسیار زیادی به من داد و شایسته ی احترام است. ما تغییرات تاکتیکی زیادی داشتیم و من چیزهای زیادی از الگری یادگرفتم. او فردی است که همیشه میل به پیروزی دارد و این ذهنیت را به تیم و بازیکنان منتقل می کند.با آلگری از نظر تاکتیکی بهتر شدم. پیپیتای جدید لوکاس آلاریو است.

 

دوران بازی در ناپولی:

 

من چیز زیادی ندارم که در مورد ناپولی بگویم. زمانی که من تصمیم به ترک رئال مادرید گرفتم آنها من را می خواستند و من به آنجا رفتم و چند سال فوق العاده داشتم. من آن سال ها را فراموش نخواهم کرد. راستی من به ساری علاقه ی زیادی دارم.

 

یوونتوس:

 

بله گفتن به یووه تصمیم درستی بود. واقعا می خواستم اهداف بزرگی داشته باشم. من برای آمدن به تیم یوونتوس بسیار خوش شانس بودم. من این انتخاب را انجام دادم زیرا می خواستم تغییر کنم و به چیزهای بیشتری دست پیدا کنم. ما هنوز در این فصل کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و اشتیاق و انگیزه ی ما برای پیروزی و قهرمانی کم نشده است. امیدوارم در بازی های باقی مانده به گونه ای باشیم که یک فصل فوق العاده و فراموش نشدنی را رقم بزنیم.

 

فصل آینده:

 

این فصل هنوز به پایان نرسیده اما ما در انتظار شروع فصل جدید هستیم تا به روند پیروزهای خود در آینده هم ادامه دهیم. من همه ی جام ها را می خواهم، اسکودتو و لیگ قهرمانان، بعد در روسیه برای جام جهانی. 

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: